INSINK ERATOR

Reklamačný poriadok – priebeh reklamácie

Rýchle vybavenie reklamácie

Kontaktuj nás v pracovnej dobe:

Podmienky reklamácie

  • Pri reklamácii je nevyhnutné predložiť doklad o kúpe (faktúru alebo bloček).
  • Kupujúci musí odovzdať reklamovaný výrobok úplný a čistý
  • Ak tieto podmienky nebudú splnené, predávajúci si vyhradzuje právo reklamáciu zamietnuť.

Termín vybavenia

  • Autorizovaný záručný servis odstráni vadu do 30 kalendárnych dní od dátumu prevzatia výrobku.
  • Opravený tovar bude bezplatne doručený späť zákazníkovi v tejto lehote.

Ak lehota uplynie

  • Ak sa chyba neodstráni do 30 dní, predávajúci vystaví dobropis vo výške ceny výrobku a zmluva zaniká.
  • Oprávnenosť reklamácie musí byť doložená:
    • predajným dokladom
    • a záručným listom,
    • vrátane výrobného (sériového) čísla.

Záručná doba

  • Na všetky zariadenia poskytujeme minimálne 24-mesačnú záruku.
  • V prípade poruchy sa obráť na najbližšie servisné stredisko, ktoré nájdeš:
    • v prílohe návodu,
    • na samostatnej prílohe záručného listu
    • alebo priamo na záručnom liste.

Kedy nárok na reklamáciu zaniká?

Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:

  • stratou dodacieho listu alebo dokladu o kúpe,
  • mechanickým poškodením alebo nesprávnym používaním v rozpore s návodom,
  • zámerným alebo nedbalostným používaním mimo určených podmienok,
  • neodbornou inštaláciou v rozpore s montážnym návodom,
  • zanedbanou starostlivosťou alebo nadmerným zaťažením v rozpore s návodom či bežnými pravidlami.