Reklamačný poriadok – priebeh reklamácie
Rýchle vybavenie reklamácie
Kontaktuj nás v pracovnej dobe:
Podmienky reklamácie
- Pri reklamácii je nevyhnutné predložiť doklad o kúpe (faktúru alebo bloček).
- Kupujúci musí odovzdať reklamovaný výrobok úplný a čistý
- Ak tieto podmienky nebudú splnené, predávajúci si vyhradzuje právo reklamáciu zamietnuť.
Termín vybavenia
- Autorizovaný záručný servis odstráni vadu do 30 kalendárnych dní od dátumu prevzatia výrobku.
- Opravený tovar bude bezplatne doručený späť zákazníkovi v tejto lehote.
Ak lehota uplynie
- Ak sa chyba neodstráni do 30 dní, predávajúci vystaví dobropis vo výške ceny výrobku a zmluva zaniká.
- Oprávnenosť reklamácie musí byť doložená:
- predajným dokladom
- a záručným listom,
- vrátane výrobného (sériového) čísla.
Záručná doba
- Na všetky zariadenia poskytujeme minimálne 24-mesačnú záruku.
- V prípade poruchy sa obráť na najbližšie servisné stredisko, ktoré nájdeš:
- v prílohe návodu,
- na samostatnej prílohe záručného listu
- alebo priamo na záručnom liste.
Kedy nárok na reklamáciu zaniká?
Záruka sa nevzťahuje na vady spôsobené:
- stratou dodacieho listu alebo dokladu o kúpe,
- mechanickým poškodením alebo nesprávnym používaním v rozpore s návodom,
- zámerným alebo nedbalostným používaním mimo určených podmienok,
- neodbornou inštaláciou v rozpore s montážnym návodom,
- zanedbanou starostlivosťou alebo nadmerným zaťažením v rozpore s návodom či bežnými pravidlami.